๐„๐ž๐ง ๐ ๐ž๐ฌ๐ฅ๐š๐š๐ ๐๐ž ๐๐ข๐ž๐ฎ๐ฐ๐ฃ๐š๐š๐ซ๐ฌ๐ซ๐ž๐œ๐ž๐ฉ๐ญ๐ข๐ž

Mede dankzij de muzikale ondersteuning van โ€˜de Hapjesโ€™ en de grote opkomst van leden kunnen wij wel vaststellen dat het een geslaagde nieuwjaarsreceptie was. Bijna het hele bestuur was aanwezig alleen genoot Josรฉ van een welverdiende vakantie in Spanje en was Freek de voorbereidingen aan het treffen van de trouwerij van zijn dochter, alvast felicitaties voor dit heugelijke feit Freek.

Onze voorzitter Ruud Fabels verzorgde de nieuwjaarstoespraak en deelde de jaarlijkse โ€˜Well Doneโ€™ trofeeโ€™s uit aan twee leden die zich al vele jaren geweldig hebben ingezet voor Golfclub Driene. Deze Well Done trofee ging dit jaar naar ๐Œ๐š๐ซ๐ฃ๐š๐ง ๐‚๐ฅ๐ž๐ฆ๐ž๐ง๐ญ een grote kracht achter de golfweek en sinds mensenheugenis tijdens deze golfweek van elke wedstrijd een poster maakt met een impressie van de dag. Maar ook ging er een Well Done naar ๐Š๐ž๐ž๐ฌ ๐Ž๐จ๐ข๐ฃ๐ž๐ฏ๐š๐š๐ซ die niet alleen voorzitter is geweest maar ook een drijvende kracht is achter de DA en de bedrijven-dag en misschien doen we hem daarmee nog tekort omdat Kees zoveel betekent voor onze mooie club, beide heel erg verdiend en namens iedereen DANK!

Helaas konden wij de nieuwe tas labels nog niet overhandigen omdat dat het bestuur niet wist waar deze lagen. Maar na een heuse speurtocht van Harrie โ€˜Sherlockโ€™ van Baars en zijn trouwe hulp Tom โ€˜Dr Watsonโ€™ Vaneker zijn de labels gelukkig weer terecht en zullen wij een datum zoeken om deze uit te kunnen delen. Natuurlijk wel een foto van de mooie nieuwe tas labels.