Tassenlabels, Well Done & De Hapjes

Helaas gaat de Nieuwjaarswedstrijd niet door aankomende zaterdag maar de nieuwjaarsreceptie zeker wel met ondersteuning van heerlijke live muziek van ‘de Hapjes’ met o.a. ons eigen lid Wieger Buursink op de contrabas. De insteek van De Hapjes is om onze leden een leuke middag te bezorgen met laagdrempelige muziek.
Waren het eerder vooral smartlappen, nu spelen De Hapjes steeds meer liedjes die tijdloos zijn en vooral leuke herinneringen oproepen. ‘Naast het Nederlands zingen zij ook Engels, Duits, Frans en Spaans. En uiteraard meerstemmig.’

Tijdens de nieuwjaarsreceptie worden ook traditioneel de Well Done trofeeën uitgereikt en zijn onze prachtige nieuwe taslabels binnen en kunnen worden opgehaald.
Wij hopen jullie allemaal te mogen begroeten aankomende zaterdag vanaf 14.00 uur,

Het Bestuur