Clubkampioenschappen 1e dag, verslag

Op zaterdag 15 juni jl. zijn de eerste rondes gespeeld van de matchplay-kampioenschappen 2019. Ondanks een korte doch hevige regenbui, waar 1 flight vol door werd getroffen, hadden we uitstekend golfweer.

Helaas doen dit jaar weer weinig deelnemers mee aan deze kampioenschappen. Daardoor hoefden de dames pas in de middag te spelen (7 speelsters) en bij de heren gingen in de ochtend slechts 3 flights de baan in (11 spelers)

Bij de heren werden een paar wedstrijden gespeeld die tot op het laatste moment spannend bleven. Een aantal partijen werd pas op de 18de hole beslist en 1 partij werd pas op de 21ste hole beslist.
Ook bij de dames werd 1 partij eerst op de laatste hole beslist

Op zondag 23 juni a.s. worden de halve finales (’s-ochtends) en finales (’s-middags) gespeeld. Bij de dames spelen Marieke Hardeman/Edith van der Deen en Elise Dorée/Margreet Leijendekker. Bij de heren spelen Matthijs Morskate/Gerard Siemerink en Evert Jan Nijhoff/Mart Schepers.

Wij hopen op mooi weer, mooie wedstrijden, een goede sfeer en veel publiek.