Lessen

De lessen (met Trackman!) worden gegeven door onze golfprofessional  Hugo de Bruin. Voor een afspraak kunt u uw les zelfstandig inboeken in de digitale agenda. Klik rechts op lesagenda. Uiteraard kunt u ook altijd even mailen of bellen.

Nadat u een account heeft aangemaakt in de online lesagenda, is deze voor iedereen (met een eigen wachtwoord) toegankelijk. Dus ook voor niet-leden of leden van andere clubs.

Tarieven

Voor 1 persoon: 1/2 uur = € 25,00   1 uur = € 50,00 (Een les is altijd inclusief het gebruik van de Trackman).
Meerdere personen: € 10,00 per persoon/per uur extra

Persoonlijk Ontwikkelings Plan (POP)

Hugo de Bruin, de Pro van Golfclub Driene, biedt als kennismakingsactie aan om gedurende 1½ uur door de baan te lopen voor de prijs van één uur. Gedurende die tijd stelt hij een POP op, op maat van de lessen dus. In het POP wordt vastgesteld welke de sterke en de zwakke punten zijn. Het ontwikkelingsplan is uiteraard gericht op het wegwerken van de zwakke punten.

Clinics

De Pro geeft ook clinics. Neem rechtstreeks contact op met Hugo de Bruin om een idee te krijgen van de mogelijkheden. Een clinic kan worden gecombineerd met een arrangement van onze horeca.

Trackman

De Pro heeft de beschikking over een Trackman. De Trackman is een trainingsfaciliteit waarmee de golfprestaties gemeten worden door middel van een GPRS signaal die de slag monitort. De Trackman is niet meer weg te denken uit het hedendaags golf en laat zien wat er beter kan gebaseerd op feiten. Hierdoor kun je heel concreet je verbeterpunten aanpakken. De Trackman is voor de beginnende golfer tijdens een lestraject een onmisbaar oefenmiddel, maar voor de gevorderde golfer is de Trackman ideaal om de slag te verbeteren en zelfs te perfectioneren!

Pro Hugo de Bruin
06 1961 29 11 en e-mail