Golfweek succesvol afgesloten

Bij de slotwedstrijd probeert de wedstrijdcommissie zoveel mogelijk leden mee te laten spelen. Daarom was er een wedstrijd uitgezet over 13 holes, de ‘echte’ negen en de vier holes van de shortgamebaan. En verder 6 personen per flight. Voor het eerst was de formule nine-wine-dine gekozen. Op vijf plaatsen in de baan was een restaurantje ingericht waar een maaltijdgang geserveerd werd rijkelijk voorzien van wijn. Tijdens de nazit werden de prijzen uitgereikt en werd tevens afscheid genomen van de vertrekkend voorzitter Kees Ooijevaar. Als clubcadeau kreeg hij een fraai beeldje van een golfer. Verder dankte de nieuwe voorzitter een aantal personen. Zie de details op de onderliggende pagina.

En zie de pagina met de uitslagen en een impressie van de wedstrijd en het ‘restaurant’.

IMG_1096c