DOMOMIX (DONDERDAGMORGEN MIX)
Op donderdagmorgen om 9:30 uur spelen dames- en herenleden vanaf hcp 54 (en starters met baanpermissie) 9 holes. Om evenwicht te houden tussen aandacht voor de ontwikkeling van de persoonlijke hcp, het onderlinge wedstrijdplezier en informeel contact spelen we om de week een Q-wedstrijd strokeplay en de volgende week een andere, non-qualifying spelvorm. Q-wedstrijden zijn bedoeld voor leden met een handicap vanaf 20 of hoger.
Leden met een lagere handicap zijn ook dan welkom, maar spelen mee buiten mededinging. Na afloop van de wedstrijd ontmoeten we elkaar in het clubgebouw of op het terras. Liefhebbers die nog energie en tijd over hebben vormen tijdens de koffie spontaan flights om een 2e ronde van 9 holes te spelen (maar dan is er natuurlijk geen standing meer). Voor de start van de eerste 9-holes is inschrijving mogelijk tot de woensdag eraan voorafgaand (sluitingstijd 13:30 uur) zodat de wedstrijdleiding tijdig de flights kan indelen die steeds wisselend van samenstelling zijn. Eén keer per jaar spelen we (met korting op de greenfee) op een andere golfbaan in de regio en we nodigen één keer per jaar anderen (van buiten of binnen onze club) uit om met ons te spelen en lunchen.
Start van het seizoen is in principe de eerste week van maart en eindigt feestelijk in de laatste week van oktober. In de winterperiode worden er geen wedstrijden georganiseerd; wel is er op de 2e donderdag van de maand aan het eind van de ochtend een andere golfgerelateerde activiteit om zo elkaar te blijven ontmoeten.
De domomix is een ideale gelegenheid voor nieuwkomers, ongeacht hun hcp, om andere leden te leren kennen. De sfeer is heel informeel en nieuwkomers kunnen rekenen op een warm welkom. Voor meer informatie: mail naar domomix.gcd@gmail.com
                                        WELKOM