Onze jeugdcommissie is de drijvende kracht achter het creëren van een stimulerende en plezierige omgeving voor jonge golfers om hun vaardigheden te ontwikkelen en vriendschappen te smeden die een leven lang meegaan.
Als jeugdcommissie streven we ernaar om een bruisend programma van activiteiten en evenementen aan te bieden, gericht op het inspireren van onze jeugdige leden en het bevorderen van hun liefde voor de sport. Van beginners tot gevorderde spelers, we koesteren elk talent en moedigen groei aan op elk niveau.

Met onze toegewijde trainers, ondersteunend personeel en enthousiaste vrijwilligers, streven we ernaar om een omgeving te creëren waarin onze jeugdige golfers zich kunnen ontwikkelen, zowel op de baan als daarbuiten. Samen streven we ernaar om niet alleen geweldige golfers te vormen, maar ook veerkrachtige individuen die waarden zoals teamwork, doorzettingsvermogen en sportiviteit omarmen.

Of je nu een doorgewinterde junior golfer bent of net begint aan je golfreis, we heten je van harte welkom bij de jeugdcommissie van Golfclub Driene. Samen bouwen we aan een toekomst vol passie, plezier en prestaties op de groene fairways van onze club.

Hospitality & introductietarief jeugd t/m 18 jaar

We hebben met de volgende clubs een geweldig akkoord gesloten voor speciale tarieven voor de jeugd in Twente:
De Koepel
Golfclub Driene
Het rijk van Sybrook
De Twentsche Golfclub
De Lage Mors

9 holes € 5 pp
18 holes € 10 pp

Dit stimuleert en vergoot de kansen voor de jeugd om op andere banen te kunnen spelen en daarnaast kunnen ouders en grootouders nu tegen een geweldige korting met hun (klein)kinderen op andere banen samen golfen.